Nicole Vranken
Nicole Vranken Managing Director

Mijn eerste stappen op de arbeidsmarkt? Net zoals beginners van nu. Met knikkende knieën.  Gestart in de “Brouwerij van Alken” als stagiair.  Na een aantal tussenstappen terechtgekomen in een automobielbedrijf.  Het grootste deel van mijn carrière heeft zich vooral afgespeeld bij Carglass.  Samen met een kleine kern heb ik het  DNA bepaald van deze klantvriendelijke organisatie.  En daar ben ik trots op.  Ik dank Hugo Leroi, de stichter van Carglass.  Hij was zijn tijd zeer ver vooruit en durfde zich als zaakvoerder kwetsbaar  op te stellen. Mijn andere bezielers zijn Frank Bekkers van Mobile Vikings (tegenwoordig unleashed),  Herman Toch en Wouter Torfs.  Zij hebben mij  geïnspireerd om in 2010 Venditio+ op te richten.

Waardevol werk

Uit mijn eigen ervaringen heb ik bijzonder goed begrepen dat mensen zoeken naar zingeving op hun werk. Ze hebben nood aan het gevoel dat ze waardevol werk leveren.  Werk waaraan ze plezier beleven en dat voldoening geeft. Velen onder ons bevinden zich in een bewustwordingsproces.  De brug naar succes bouwen we zelf  door de keuzes die we maken.  En succes is voor iedereen anders.

Avatar crib 4 - kopie

Minder moeite, meer profijt .   Wat heb ik nog geleerd? Verbondenheid, werkplezier, trots, samenhorigheid en geborgenheid zijn niet in euro’s uit te drukken.  Wie zichzelf mag zijn en zichzelf mag uitleven in zijn werk, krijgt energie en vitaliteit. En zin om creatief en innovatief te zijn. Waarden zijn hierbij zeer belangrijk.  Ze zijn de sterren aan het firmament.   Een kompas voor de organisatie en haar stakeholders. Organisaties die de zorgkracht van de vrouw harmonisch kunnen laten samenwerken met de daadkracht van de man, boeken met minder moeite meer profijt.

Geluk is topprioriteit.   Ik prijs mij gelukkig.  Bijna 15 jaren heb ik gewerkt in een organisatie die betrokkenheid bij de medewerkers stimuleerde.  Die ermee kon leven dat de medewerkers de dingen anders aanpakken.  Dit is een kwestie van differentiatie te eren zonder conformiteit na te streven. Ik beschouw mezelf dan ook als een pleitbezorgster.  Die  (jong) leidinggevenden stimuleert om vanuit hun waarden en krachten te groeien naar een organisatie waar het geluk van de medewerker topprioriteit is.  Waarom? Omdat een gelukkige medewerker zoveel meer betekent voor een bedrijf en zijn klanten.

You can do it !

Happy worker=happy customer=happy profit. Alleen op die manier geraken organisaties uit hun middelmatigheid. “If you can dream it, you can do it”. Ik weet dat het kan.  Ik ben er zelf deelgenoot van geweest.  Mijn missie is klanten te stimuleren om vanuit hun kracht te groeien.  In harmonie met zichzelf en de omgeving.  Om met goesting te werken en gelukkiger door het leven te gaan.  Want zeg nu zelf, jij wilt toch ook waardevol werk leveren in harmonie met jezelf, familie, collega’s en klanten.

Daarom hoop ik dat deze missie ook die van jou wordt…..waardoor de ideale wereld een stapje dichterbij komt.

Warme groeten,

Nicole

Facebook
LinkedIn

 

Location
Skill
Customer Succes Management
Business Development
Marketing Management
Sales Management