Waar worden studenten blij van?

Waar worden studenten blij van?
In het begin van elk schooljaar staat elke docent, lector, lerares of leraar toch wel met knikkende knieën voor de groep.  Lastig hé, maar weet dat alle deelnemers naar de training komen om wat te leren, anders zouden ze daar…

Hoe je klantenservice verbeteren? 5 tips

Hoe je klantenservice verbeteren? 5 tips
Tip 1 : Zorg dat alle medewerkers over één en hetzelfde geïntegreerd beeld beschikken om een goed zicht op de klanten te krijgen. Veel bedrijven kiezen voor verschillende tools en applicaties zodat iedere afdeling zo efficiënt en effectief mogelijk kan…

Minder praten, meer doen

Minder praten, meer doen
Strategisch duurzaam ondernemen : Als absolute voorstander, hou ik rekening met de lange termijn.  Ik geloof dat er zich op termijn (kort-middellang en lang)steeds meer duurzaamheidsproblemen zullen stellen. Als Chief Officer for happy profit erger ik mij er vaak aan…

Waarom gelukkige medewerkers beter presteren?

Waarom gelukkige medewerkers beter presteren?
  Het is al langer geweten dat medewerkers die een goede werk-privé balans hebben, beter presteren.  Dat gelukkige, zelfzekere medewerkers beter verbinding maken met de klanten.  Dit gaat zeker op voor verkopers, want zij hebben het rechtstreekse contact met de…

De 5 meest voorkomende fouten van bloeibedrijven?

De 5 meest voorkomende fouten van bloeibedrijven?
Investeren in programma's of systemen die goed zijn voor het oplossen van de huidige problemen maar geen rekening houden met de groei die er de komende 3-5 jaar aankomt.  Bijgevolg blijft het bedrijf achterop hinken qua efficiëntie en effectiviteit. Medewerkers…

Wat als werken geen plezier meer geeft?

Wat als werken geen plezier meer geeft?
  Het elektronisch tijdperk en de periode van robotica zijn al geruime tijd bezig. We dreigen allemaal te verzinken in de computer,  onze tablet, smartphone of Ipad. Alsof we geprogrammeerd worden van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Hoeveel medewerkers…